Spoločnosť uviedla, že je otvorená novovznikajúcim technológiám, ale mnohé spoločnosti nekonali v „dobrej viere“ pri presadzovaní výhod, ktoré kupujú vo virtuálnych menách.
 
V poslednej dobe sa objavila vlna nových mien, ktorá sa usiluje o navrátenie obrovského nárastu hodnoty Bitcoinu.

média
 
Facebook vyzval používateľov, aby nahlásili všetky reklamy, ktoré bezpečnostné opatrenia spoločnosti vynechali.
 
Pripustil, že nie vždy zachytí každú reklamu na krypto-menu.
 
„Chceme, aby ľudia naďalej objavovali a dozvedeli sa o nových produktoch a službách prostredníctvom reklám Facebook bez strachu z podvodov alebo podvodov,“ napísal Rob Leathern, riaditeľ produktového manažmentu pre Facebook Business.
 
"To znamená, že existuje mnoho spoločností, ktoré propagujú binárne možnosti, ICO a krypto-meny, ktoré v súčasnosti nepôsobia v dobrej viere."
 
ICO – počiatočná ponuka mincí – povzbudzuje ľudí, aby si kúpili nové krypto-meny predtým, ako sa začnú v nádeji, že jedného dňa stoja za oveľa viac peňazí, keď sa minca stáva obľúbenejšou.
 
Niektoré spoločnosti použili ICO ako spôsob, ako zvýšiť veľké sumy peňazí, ale bez regulačného zaťaženia spojeného so získavaním hotovosti aj tradičnejšími investičnými kanálmi.
 
Z tohto dôvodu mnohé ICO jednoducho zmizli, s malým postihom pre "investora" – voľným termínom, pretože tí, ktorí platia do ICO, zvyčajne nemajú skutočný podiel v novej spoločnosti.
 
Podvod obavy
 
Použitie reklám Facebook na generovanie „bzučania“ okolo nového systému by mohlo byť obzvlášť účinnou metódou, najmä ak je spárovaná s podporou celebrít. Bývalý boxer Floyd Mayweather bol minulý rok kritizovaný za to, že propagoval kryto-meny, ktoré sa neskôr stali cieľom žaloby o podvod. Pán Mayweather nebol osobne obvinený.

mobi
 
V Južnej Kórei a Číne bolo zakázané získavať peniaze pomocou ICO a regulačné orgány v iných krajinách varujú pred zapojením.
 
Americká komisia pre cenné papiere a burzy (SEC) tento týždeň uviedla, že prevzala majetok firmy, ktorá uviedla, že vo svojej ICO získala 600 miliónov dolárov.

Facebook zakazuje všetky krypto-menové reklamy
5 (100%)2